انیمیشن دوبعدی چیست؟
نوشته شده توسط : علی

انیمیشن دوبعدی چیست؟

انیمیشن 2D هنر ایجاد حرکت در یک فضای دو بعدی است. این شامل شخصیت ها ، موجودات ، FX و زمینه ها است.

توهم حرکت هنگامی ایجاد می شود که نقشه های فردی با گذشت زمان توالی می شوند. یک ثانیه زمان معمولاً به 24 فریم تقسیم می شود. بسته به سبک انیمیشن می تواند در یک ثانیه از انیمیشن (24fps) یا به اندازه دو نقاشی بی نظیر باشد. انیمیشن معمولی بر روی "2s" انجام می شود به این معنی که در هر 2 فریم (12 فریم در ثانیه) یک نقاشی وجود دارد. این به هنرمندان اجازه می دهد تا در وقت و هزینه های تولید صرفه جویی کنند و به انیمیشن 2D ظاهر بی نظیری را می بخشد.

در حالی که بعضی اوقات این فرآیند به عنوان انیمیشن سنتی شناخته می شود ، تولید اصلی 2D از فرآیندهای ترسیم شده دستی با استفاده از مداد و کاغذ تا اجرای تکنیک های دیجیتالی با استفاده از نرم افزارهای رایانه ای مانند Toon Boom Harmony یا Adobe After Effects تکامل یافته است.
انیمیشن 2 بعدی امروز

2D یک رسانه محبوب و متنوع است که بازگشتی گسترده را به دنبال دارد. این می تواند به طور گسترده در برنامه های تلویزیونی ، بازی های ویدئویی ، فیلم های بلند ، تبلیغات ، برنامه های تلفن همراه و در وب سایت ها مشاهده شود. نمونه های مدرن محبوب 2D شامل برنامه های تلویزیونی ریک و مورتی و F برای خانواده است. سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند Snapchat سریال های انیمیشن 2D را با قسمت های 1-3 دقیقه ای جالب اجرا می کنند. و حتی اخیراً شاهد افزایش بازی های ویدیویی با سیستم عامل 2D مانند Cuphead بوده ایم.

اسکات کلاوس ، مربی انیمیشن 2D در CG Spectrum می گوید: "انیمیشن برای همه چیز آنلاین (تبلیغات ، سرگرمی) استفاده می شود ، حتی اگر در ابتدا آن را متوجه نشوید." وی افزود: "این رسانه به سرعت در حال پیشرفت است. انیمیشن تلویزیونی خاموش شده است و سرویس های جریان دائما به دنبال محتوای جدید هستند. "

تقاضا برای انیماتورهای 2D که می توانند محتوای سرگرم کننده و جذاب ایجاد کنند ، در دهه گذشته رشد چشمگیری داشته است. نیاز به یک هنرمند ماهر و مشتاق وجود دارد که عاشق گرافیک حرکت هستند و در ایجاد محتوای اصلی و جذاب مهارت دارند.

بنابراین واقعاً یک انیماتور 2D چه کاری انجام می دهد؟ چشم انداز شغلی چیست؟ چه چیزی می تواند از یک هنرمند خردسال انتظار داشته باشد تا در مقابل یک تأسیس کسب کند؟ بهترین نرم افزار انیمیشن 2 بعدی کدام است؟

ما کارهای خانه را انجام داده ایم و هر آنچه را که باید در مورد صنعت بدانید برای جمع آوری کمک کرده ایم تا بتوانید برای آینده خود آماده شوید.

https://is.gd/uLMfgN




:: بازدید از این مطلب : 191
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 مرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: